De ce să accent pe plicuri? Ce înseamnă ele pentru business-ul tău? Sunt sau nu importante?
Te afli în etapa de start-up a unei afaceri? Cu siguranță, nu știi multe despre cât de important este branding-ul tău, cum poți creiona business-ul în așa fel încât totul să fie privit diferit, dar mai ales cu mult interes.
Clienți există, dar oare cum ar trebui să acționezi pentru a-i păstra pe toți implicați în afacerea ta? Ce înseamnă pentru tine un business bine clădit, dar mai ales de ce este important să pui accent pe detalii, pornind de la relația cu clienții și până la acele mici detalii, așa cum ar fi personalizarea unor plicuri trimise spre ei, cu vești bune, cu posibilități de creștere, cu acele soluții perfecte pentru afacerea ta.
Aspectul este foarte important în lumea afacerilor, în special în rândul clienților B2B, acolo unde clienții ajung să judece chiar și din prisma unor lucruri mici, fără importanță.
Te afli în etapa de start-up a unei afaceri? Cu siguranță, nu știi multe despre cât de important este branding-ul tău, cum poți creiona business-ul în așa fel încât totul să fie privit diferit, dar mai ales cu mult interes.
Clienți există, dar oare cum ar trebui să acționezi pentru a-i păstra pe toți implicați în afacerea ta? Ce înseamnă pentru tine un business bine clădit, dar mai ales de ce este important să pui accent pe detalii, pornind de la relația cu clienții și până la acele mici detalii, așa cum ar fi personalizarea unor plicuri trimise spre ei, cu vești bune, cu posibilități de creștere, cu acele soluții perfecte pentru afacerea ta.
Aspectul este foarte important în lumea afacerilor, în special în rândul clienților B2B, acolo unde clienții ajung să judece chiar și din prisma unor lucruri mici, fără importanță.
Iată de ce este bine să fii atent la plicuri antisoc cu bule și de ce este bine să personalizezi plicuri:
1. Plicuri în construirea imaginii personale
Branding-ul este despre a avea o imagine consecventă și atrăgătoare, care să reflecte valorile companiei. Singura cale de a ți-o creiona atunci când vine vorba despre comunicarea scrisă sunt aceste plicuri personalizate sau plicuri colorate. Poți opta pentru aceste plicuri color ținând cont de culoarea brandului companiei tale, astfel încât îi vei apropia mai mult pe clienți de imaginea ta. Cu fiecare scrisoare împăturită în acele plicuri sigilate cu grijă, cu atât clienții te vor cunoaște mai bine.
Vei obține un mare avantaj în fața concurenței tale, chiar dacă pentru moment totul ți se va părea minor. De asemenea, este bine să iei în calcul că acest aspect ar putea fi tot o formă gratuită de publicitate, întrucât trimiteți corespondență către alții. Încearcă să o ai în vedere!
Vei obține un mare avantaj în fața concurenței tale, chiar dacă pentru moment totul ți se va părea minor. De asemenea, este bine să iei în calcul că acest aspect ar putea fi tot o formă gratuită de publicitate, întrucât trimiteți corespondență către alții. Încearcă să o ai în vedere!
2. Comunicare mai bună cu clienții tăi
Iată un alt argument atunci când vine vorba despre acele plicuri trimise către clienți. Fie că este vorba despre o factură trimisă într-o astfel de variantă de corespondență, fie că este vorba despre acele plicuri cu bule – iată că reușești să le comunici clienților tăi lucruri despre tine. Și este foarte bine. În plus, atunci când primesc un plic (fie ca este un plic c4 sau un plic c5), clienții se vor simți datori să răspundă. Pe partea exterioară a acelor plicuri kraft, albe sau color se află adresa companiei, adresa de email sau numărul de telefon. Acestea sunt instrumente de care clienții se pot folosi pentru a-ți răspunde la solicitarea transmisă.
Ar fi bine totuși să trimiți un plic personalizat spre acei clienți ușor pretențioși, cu eticheta lipita cu adresa și imprimate cu ajutorul acelor echipamente de care dispui la birou sau pe care le poți găsi aici.
Ar fi bine totuși să trimiți un plic personalizat spre acei clienți ușor pretențioși, cu eticheta lipita cu adresa și imprimate cu ajutorul acelor echipamente de care dispui la birou sau pe care le poți găsi aici.
3. Calitate și profesionalism
Dacă vei opta pentru aceste plicuri colorate, pe care le poți găsi pe LabelShop.ro, mai mult ca sigur vei da dovadă de o bună imagine, dar și de mult profesionalism. Trebuie să știi că atunci când alegi plicuri pentru compania ta, este bine să le alegi din hârtie de bună calitate. Deși este un lucru aparent lipsit de importanță, acesta arată grija pe care o ai cu privire la detalii și este transmisă mai departe către clienții tăi.
Ceea ce este bine de remarcat este că primele impresii sunt importante în viață, inclusiv în afaceri, și acesta este modul perfect de a face o primă impresie bună în rândurile celor cu care colaborezi. Vei primi și răspunsuri la solicitările tale, în termenul cerut, iar acest lucru nu are cum să nu îți placă, mai mult ca sigur!
Și nu uita, băncile sau firmele de recuperare credite folosesc în corespondența lor scrisori introduse în plicuri și acest lucru îi ajută în strategia de recuperare a sumelor de bani restante.
Plicurile personalizate nu sunt mereu o prioritate, mai ales atunci când vine vorba de a cheltui mai puțin, fiind strâmtorați din punct de vedere financiar. Cu toate acestea, nu așa cred și câștigătorii. Pentru a obține un avantaj de piață, companiile trebuie să pună accent pe cele mai fine detalii. La început poate că îți va părea un detaliu nesemnificativ, însă mai departe vei constata că este vorba despre profesionalism și brand awareness. Astfel, vei constata că costul în plus nu este decât un element de câștig pe mai departe.
Labelshop.ro îți pune la dispoziție o gamă variată de plicuri, plicuri colorate, dar și opțiuni de ambalare și coletare. De asemenea, te putem sprijini cu etichete in rola sau etichete in coala, dar și cu acele echipamente, precum ar fi aceste imprimante termice Zebra cu care le poți tipări.
Taguri: Plicuri antisoc, Plicuri kraft, Plic a4, Plic a5, Plic c4, Plic c5
Ceea ce este bine de remarcat este că primele impresii sunt importante în viață, inclusiv în afaceri, și acesta este modul perfect de a face o primă impresie bună în rândurile celor cu care colaborezi. Vei primi și răspunsuri la solicitările tale, în termenul cerut, iar acest lucru nu are cum să nu îți placă, mai mult ca sigur!
Și nu uita, băncile sau firmele de recuperare credite folosesc în corespondența lor scrisori introduse în plicuri și acest lucru îi ajută în strategia de recuperare a sumelor de bani restante.
Plicurile personalizate nu sunt mereu o prioritate, mai ales atunci când vine vorba de a cheltui mai puțin, fiind strâmtorați din punct de vedere financiar. Cu toate acestea, nu așa cred și câștigătorii. Pentru a obține un avantaj de piață, companiile trebuie să pună accent pe cele mai fine detalii. La început poate că îți va părea un detaliu nesemnificativ, însă mai departe vei constata că este vorba despre profesionalism și brand awareness. Astfel, vei constata că costul în plus nu este decât un element de câștig pe mai departe.
Labelshop.ro îți pune la dispoziție o gamă variată de plicuri, plicuri colorate, dar și opțiuni de ambalare și coletare. De asemenea, te putem sprijini cu etichete in rola sau etichete in coala, dar și cu acele echipamente, precum ar fi aceste imprimante termice Zebra cu care le poți tipări.
Taguri: Plicuri antisoc, Plicuri kraft, Plic a4, Plic a5, Plic c4, Plic c5