Urmarirea comenzii tale:
Poți urmări stadiul comenzii tale, dacă e pregătită pentru livrare sau dacă a fost preluată de curier, în contul tău de client, secțiunea "Status comandă".
Pentru informații suplimentare, care nu sunt disponibile în contul de client, vă stăm la dispoziție, iar consultanții LabelShop vor răspunde cu promptitudine solicitărilor fie la telefon 0720.770.659 sau de asmenea si la adresa de e-mail labelshop@labelprint.ro.
Modificare comenzii:
În situația în care ai uitat sa adaugi un produs în comandă sau vrei sa înlocuiești produsul / produsele comandat(e), ne poți suna la telefon 0720.770.659 sau de asemenea ne poți scrie la adresa de e-mail labelshop@labelprint.ro și facem tot posibilul sa operam modificarea solicitată de tine din timp.
Modalități de livrare:
Pentru că știm că în vremurile de acum ai nevoie rapid de produse sau in timp util, la produsele comandate pe LabelShop există următoarele opțiuni de livrare:
Modalități de plată:
Comenzile cu livrare pot fi achitate prin transfer bancar, ramburs sau online cu cardul.
Transport produse pentru service:
Costul transportului produselor aflate în garanție de la client către service LabelShop este suportat de client.
Returul produselor aflate în garanție de la service-ul LabelShop către client este gratuit.
Pentru echipamentele trimise in service în perioada post-garantie, costul transportului este achitat în totalitate de clienți.
Pentru detalii și clarificări, te rugăm sa ne contactezi fie la telefon 0720.770.659 sau de asemenea și la adresa de e-mail labelshop@labelprint.ro.