Aveți produsul perfect - felicitări! Acum este timpul să vă gândiți la eticheta acestuia în așa fel încât să devină remarcat la raft!
Cu o piață cu mii de concurenți, oare cum vei convinge clienții să-ți aleagă produsul? Cu siguranță, dorești o eticheta atragatoare, dar să presupunem că deții o afacere mică, în plină ascensiune și nu există bugete pentru angajați și cu atât mai mult pentru angajarea unui grafician care să se ocupe de design etichete personalizate pentru produsele tale. Desigur, iei în calcul toate variantele și ajungi să te întrebi dacă există sau nu soluții sau programe care să te ajute să realizezi din punct de vedere grafica etichete și mai ales cum să faci pentru a o imprima în condiții de cea mai bună calitate. Pornind de la alegerea fontului potrivit și până la alegerea acelor informații care trebuie conținute pe etichetă, este bine să se țină cont de toate aceste aspecte și nimic să nu fie tratat cu indiferență. În fond, este vorba despre produsul tău, cel care îți va duce business-ul la un alt nivel.
Atunci când nu ai alte opțiuni, este bine să știi că programele de design etichete existente pe internet, așa cum ar fi canva.com, reușesc să îți ofere acele șabloane care să te ajute să creionezi eticheta de produs. Vei învăța pas cu pas cum anume să o realizezi și mai ales vei identifica și cele mai bune soluții pentru tine și prezente pe LabelShop care să te ajute să tipărești eticheta, folosindu-te de echipamente accesibile, dar mai ales de cea mai bună calitate.
Iată mai jos 6 aspecte de care să ții cont atunci când vrei să realizezi eticheta de produs:
1. Identifică identitatea brandului tau – folosește-te de câteva atribute ale business-ului tău, pornind de la caracteristicile de bază și produsele oferite.2. Alege culorile ce vor fi prezente pe eticheta – ai în vedere culori calde, pale și nu merge către combinații de culori mult prea stridente. S-ar putea să nu placă tuturor.
3. Alege un font – încearcă mai multe opțiuni până ce îl vei identifica pe cel mai potrivit pentru tine. Cu siguranță, vei găsi unul cât mai apropiat de brandul tău!
4. Ai în vedere imaginile – dacă vrei ca eticheta să poarte caracteristici vizuale și ai nevoie de integrarea unei imagini, încearcă să alegi dintre mai multe variante.
5. Verifică dacă ai cuprins corect datele cu privire la caracteristicile produsului tău – nu uita că eticheta are în primul rând un rol de informare a consumatorului. De aceea, asigură-te că informațiile sunt cât mai exacte.
6. Imprimă eticheta – ai ajuns în etapa finală, așa că nu îți mai rămâne decât să îi dai print etichete. Ce poate fi atât de complicat? Pe LabelShop găsești acele echipamente care te vor ajuta să imprimi eticheta produsului tău.
Imprimare etichete
Tot ceea ce ai reușit să proiectezi din punct de vedere grafic cu privire la eticheta de produs urmează să fie tiparit. Poți face acest lucru chiar și fără a apela la o tipografie etichete, așa cum este Label Print, singurul aspect important fiind acela de a alege acea imprimanta etichete de cea mai bună calitate și mai ales convenabilă pentru tine. Pe LabelShop.ro găsești o gamă variată de imprimante etichete inkjet sau termice, Godex, TSC, Zebra sau Afinia, pornind de la cele mai mici prețuri și până la unele mai crescute.
În funcție de numărul de etichete de care ai nevoie, de timpul de imprimare etichete personalizate și de eficiența consumului tonerului este bine să ții cont și de alegerea acelui model de imprimanta etichete care să îți completeze nevoia.
Tag-uri: etichete, etichete personalizate, imprimante etichete, Godex, TSC, Zebra, Afinia.